انواع مهتابی ال ای دی بر اساس رنگ نور
نوشته شده توسط : هدایت گستر

مهتابی ال ای دی یکی از پر فروش ترین محصولات روشنایی است. این نوع از لامپ ها در زمینه های مختلف به خصوص در خانه های مسکونی و مراکز اداری به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات بر اساس رنگ نور به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. انواع مهتابی ال ای دی را بر اساس رنگ نور آن عبارت اند از:

آفتابی
این نوع لامپ های ال ای دی از یک رنگ زرد ملایم برخوردار بوده و احساس آرامش و راحتی را برای افراد به ارمغان می آورند. این لامپ ها اکثرا در سالن های نشیمن، اتاق ها و سالن غذا خوری مورد استفاده قرار می گیرند.

یخی
الی ای دی های یخی دارای نور ملایم بوده و احساس خوبی را برای افراد حاضر منتقل می کند. برای فضا هایی مانند دستشویی ها، آشپزخانه و پارکینگ ها، استفاده از ال ای دی یخی بهترین گزینه است.

مهتابی
لامپ ‌هایی که رنگ مهتابی دارند، پر کاربردترین و محبوب ترین نوع این لامپ ها هستند. از ال ای دی های مهتابی می توان در فضا های مختلف به ویژه در سالن های مطالعه، آرایشگاه ها، فضا های کارگاهی، محیط اداری و مسکونی و... استفاده کرد.

برای استعلام قیمت مهتابی ال ای دی و خرید این محصول می توانید از طریق این لینک وارد فروشگاه اینترنتی هدایت گستر شده و محصولات روشنایی خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: